28تیر 500 برند در صف تحریم فیس بوک 500 برند در صف تحریم فیس بوک جنبش «نگذارید به خاطر سوددهی مردم از شما متنفر شوند» (Stop Hate for Profit) همچنان به شدت سرعت میگیرد. به دنبال شرکت جزئیات
28تیر چرا برندهای قدیمی مزیت بیشتری در مقایسه با برندهای جدید دارند؟ چرا برندهای قدیمی مزیت بیشتری در مقایسه با برندهای جدید دارند؟ بازار کسب و کار همیشه شاهد ورود محصولات تازه است. شاید در نگاه نخست محصولات تازه باید جزئیات
28تیر تکنیک های عکاسی تجاری با گوشی تلفن همراه تکنیک های عکاسی تجاری با گوشی تلفن همراه تصاویر تاثیر معجزه آسایی دارند. به همین خاطر باید مورد توجه جدی هر برندی قرار گیرند، با این حال طبیعی است که جزئیات
28تیر استراتژی فیس بوک برای انتخابات آمریکا استراتژی فیس بوک برای انتخابات آمریکا اگرچه فیس بوک در چند وقت اخیر با انتقادهای جدی مواجه بوده و بسیاری از افراد عقیده دارند که این شرکت حقوق مخاطب جزئیات
28تیر انتظارات نسل جوان از برندها چرا برندها باید جذاب، اصیل و سرگرم کننده باشند؟ انتظارات نسل جوان از برندها نسل جوان موسوم به نسل Z اکنون دیگر یک گروه خردسال محسوب نمیشوند. این جزئیات
05تیر تداوم در برندسازی به سبک هاینز به روز رسانی بسته بندی محصولات برند هاینز تداوم در برندسازی به سبک هاینز برند هاینز در طول سال های متمادی فعالیتش به خاطر ثبات در برندسازی مورد تحسین جزئیات