گروه هنری رنگ پنجم
  • مشاوره
      0912-77 55 220  
      0912-649 52 80  
  • مشاوره تبلیغاتیمشاوره کاری
    شنبه تا پنج شنبه ۹ تا ۱۸
  • خانه
  • نمونه کارها
  • خدمات ما
    • مشاوره تبلیغاتی
    • طراحی گرافیک
      • طراحی کاتالوگ و بروشور
      • طراحی لوگو
      • طراحی ست اداری
      • مدلسازی سه بعدی 3D
    • طراحی وب سایت
    • عکاسی
    • ویدئو مارکتینگ
    • دکوراسیون و غرفه سازی
  • لیست قیمت
  • اخبار و رویدادها
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
  • English   En
صفحه نخست » خدمات » طراحی لوگو،طراحی آرم،نشان تجاری
طراحی لوگو،طراحی آرم،نشان تجاری

خدمات ما

طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی

طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی

01 اسفند 1401
مشاوره تبلیغات و بازاریابی

مشاوره تبلیغات و بازاریابی

01 اسفند 1401
طراحی لوگو،طراحی آرم،نشان تجاری

طراحی لوگو،طراحی آرم،نشان تجاری

01 اسفند 1401
طراحی ست اداری و اوراق اداری

طراحی ست اداری و اوراق اداری

01 اسفند 1401
طراحی و مدل سازی سه بعدی 3D

طراحی و مدل سازی سه بعدی 3D

01 اسفند 1401
عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی

عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی

01 اسفند 1401
طراحی وب سایت و سئو SEO

طراحی وب سایت و سئو SEO

01 اسفند 1401
دکوراسیون و غرفه سازی

دکوراسیون و غرفه سازی

01 اسفند 1401
ویدئو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ

01 اسفند 1401

طراحی لوگو،طراحی آرم،نشان تجاری

لوگو (Logo)، نشان، آرم

عنصری گرافیکی از علائم دیداری است به طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا با اشکال تصویری به صورت ویژه (و نه الزما خوانا) چیده شده است. شکل، رنگ، سبک حروف و ... باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه دیگر متفاوت باشد.

طراحی لوگو، آرم، لوگوتایپ


امروزه وجود لوگو (لوگوتايپ، مارك، نشانه، آرم، علامت تجاری) برای هویت بخشیدن به برندها امری ضروری به شمار می آید.یک لوگوی خوب نه تنها برندها و نوع فعالیت آنها را متمایز می کند بلکه نخستین و قدرتمندترین رابط بین آن برند و مخاطبینش می باشد.لوگوها کلید راهبری ایده های مارکتینگ و گسترش بازارهای هدف برندها تلقی می شوند؛ چیزیکه مشخص می کند برندها چه جایگاهی در بین مشتریانشان دارند.

در طراحی لوگو اگر اصول زیر در نظر گرفته شود حتما لوگو ای حرفه ای و موفق طراحی خواهد شد .

۱-اولین اصل در طراحی لوگو سادگی طرح است . هرچه طراحی ساده تر انجام شود اصولی تر خواهد بود . به عنوان مثال برای طراحی نماد یک خانه می توان از تصاویر بسیار متعددی استفاده کرد اما اگر به طراحی لوگو بانک مسکن توجه کنید خواهید دید که به زیبایی تمام و فقط با چند خط ساده نماد خانه را به تصویر کشیده است و این یعنی رعایت کردن اصل سادگی در طراحی لوگو .

۲-ایده پردازی خلاق دیگر اصل موفقیت یک لوگو به شمار می رود . در واقع این خلاقیت است که طرح لوگو شما را جذاب و نسبت به رقبانتان متمایز می کند و این جذابیت لوگو شما را در ذهن مخاطب ثبت می کند .

۳-انعطاف پذیری در طراحی لوگو نقش بسیار مهمی را ایفا می کند . طراحی لوگو باید به گونه ای انجام شود که طرح قابل اجرا در تمامی امور مختلف گرافیکی و تبلیغاتی باشد به طوری که هویت طرح در تمامی موارد حفظ شود . به عنوان مثال یک لوگو باید به گونه ای انجام شود تا در سایز کوچک حداقل ۱ سانتی متر اجرا و هویت خود را از دست ندهد . طرح باید قابلیت تک رنگ شدن را داشته باشد . لوگوهای بسیاری مشاهده شده که اگر آن را بصورت تک رنگ اجرا کنند به سختی فابل تشخیص می باشد و این ضعف عدم انعطاف پذیری طرح را نشان می دهد .

۴-لوگو باید حرفی برای گفتن داشتن باشد . دارا بودن مفهوم در طراحی لوگو صرفا به این معنا نیست که آن مفهوم ارتباط مستقیم با فعالیت داشته باشد گاهی طرح لوگو با آن فعالیت کاملا بی ارتباط است مانند لوگو nike ، benz و اما به حتم درون هر یک از این لوگو ها مفهومی نهفته است که در تبلیغات و موفقیت آن برند بسیاد موثر است; .

گذر زمان ثابت کرده اجرای این ۴ اصل در طراحی لوگو باعث خلق لوگویی ماندگار و موفق خواهد شد .

طراحی لوگو و طراحی آرم بخشی از تخصص و تجربه گروه هنری رنگ پنجم بوده و همواره سعی شده با ارئه طرح های نوین گامی اثر بخش را در طراحی برندهای مختلف برداشته باشیم.


طراحی لوگو، آرم، لوگوتایپ و طراحی کاراکتر

1. طراحی لوگو: ایجاد یک لوگو منحصربه‌فرد و شناخت‌پذیر برای کسب و کار یکی از اصولی‌ترین مراحل در طراحی هویت بصری است. شرکت‌های تبلیغاتی تخصص دارند که با توجه به اهداف و مخاطبان کسب و کار، لوگویی مناسب را ایجاد کرده و ارائه می‌دهند.
2. طراحی آرم: آرم به عنوان یک نماد کوچک و جذاب از هویت برند استفاده می‌شود. شرکت‌های تبلیغاتی می‌توانند طراحی آرم‌های برند را با توجه به مفاهیم و ارزش‌های کسب و کار انجام دهند تا هویت و شناخت‌پذیری برند را تقویت کنند.
3. طراحی نشان تجاری: نشان تجاری شامل انواع المان‌های بصری مثل رنگ‌ها، فونت‌ها، استایل‌ها و المان‌های تصویری است که تمامی اجزای هویت بصری برند را شامل می‌شود. طراحی نشان تجاری توسط شرکت‌های تبلیغاتی به صورت کامل انجام می‌شود.
4. تکمیل دستنویس: این شامل ایجاد نمونه‌های دست‌نویس از نام یا کلمات کلیدی برند به صورت خاص و منحصربه‌فرد است که معمولاً در تبلیغات و مواد تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
5. انتخاب رنگ و فونت: شرکت‌های تبلیغاتی تخصصی‌ترین راه‌ها برای انتخاب رنگ‌ها و فونت‌هایی که بهترین هماهنگی با مفهوم برند داشته باشند، ارائه می‌دهند. این انتخاب‌ها تأثیر زیادی بر هویت بصری برند دارند.
6. طراحی مواد تبلیغاتی: علاوه بر لوگو و نمادهای بصری، شرکت‌های تبلیغاتی همچنین می‌توانند مواد تبلیغاتی مختلفی مانند بنرها، پوسترها، کاتالوگ‌ها، کارت‌های ویزیت و ... را با توجه به طراحی هویت بصری ایجاد کنند.
7. استراتژی هویت بصری: گروه هنری رنگ پنجم معمولاً به کسب و کارها کمک می‌کنند تا یک استراتژی هویت بصری کامل و متناسب با موارد مختلف ایجاد کنند. این استراتژی شامل تمام المان‌های بصری برند می‌شود.
۸. شناسایی و تفکر استراتژیک: طراحی لوگو، آرم و نشان تجاری به کسب و کارها کمک می‌کند تا هویت خود را معرفی و تعریف کنند. این عناصر نه تنها تجربه کاربری را بهبود می‌بخشند، بلکه از طریق انتقال مفهوم و ارزش‌های برند، مشتریان را به سمت خدمات شما جذب می‌کنند.
۹. ایجاد تشخیص‌پذیری: یک لوگو یا آرم منحصربه‌فرد می‌تواند وب‌سایت شما را از سایر رقبا تمیز ترسانده و تشخیص‌پذیری برند را افزایش دهد. این نشان تجاری به خاطر سادگی، طراحی، و عمقی که در پس ایده‌ها و مقادیر برند دارد، در ذهن مخاطبان ثبت می‌شود.
۱۰. انتقال مفهوم و ارزش: طراحی لوگو، آرم و نشان تجاری می‌تواند مفاهیم پیچیده را به صورت بصری و جذاب به مخاطبان ارائه دهد. از طریق انتقال ارزش‌ها، اهداف و مشخصه‌های کلیدی برند، اعتماد مخاطبان به خدمات شما افزایش می‌یابد.
۱۱. تبلیغات و بازاریابی: طراحی لوگو، آرم و نشان تجاری به عنوان یک ابزار بازاریابی قوی عمل می‌کند. از طریق این عناصر می‌توان به راحتی پیام‌های تبلیغاتی را به مخاطبان منتقل کرده و بازدهی بالاتری از استراتژی‌های بازاریابی خود به دست آورد.
در کل، طراحی لوگو، آرم و نشان تجاری در گروه هنری رنگ پنجم به ایجاد هویت بصری منحصربه‌فرد، تقویت شناخت‌پذیری و تبلیغات مؤثر کمک می‌کند. این خدمات باعث ساختاردهی به تصاویر و نمادها و انتقال پیام‌های برند به مخاطبان می‌شوند. طراحی لوگو، آرم و نشان تجاری به عنوان یک ابزار کلیدی در بهبود و ارتقاء خدمات وب‌سایت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. این عناصر به شناخت برند، جذب مخاطبان، انتقال مفهوم و ارزش‌ها، تبلیغات و ایجاد تجربه کاربری متفاوت کمک می‌کنند. با توجه به این نقاط، استفاده هوشمندانه از طراحی لوگو، آرم و نشان تجاری می‌تواند به رشد و موفقیت کسب و کار شما در دنیای دیجیتال کمک شایانی کند.

ثبت هویت برند شما

طراحی لوگو، آرم، لوگوتایپ و کاراکتر در حوزه طراحی گرافیکی بسیار مهم هستند و به شرکت‌ها و برندها کمک میکنند تا به شناخت بیشتر و جذابیت بیشتری برای مخاطبان خود دست یابند. در زیر به توضیح کوتاهی از هرکدام از این موارد می‌پردازم: لوگو: لوگو به عنوان نماد برند، شناخته شدن و به یاد ماندن برند را تسهیل میکند. طراحی لوگو با توجه به محصول یا خدماتی که شرکت ارائه میدهد و هویت بصری برند، صورت میگیرد. آرم: آرم نیز به عنوان نماد برند مورد استفاده قرار میگیرد، اما در بسیاری از موارد به جای نام برند در لوگو استفاده میشود. آرم میتواند شامل عناصری مانند نام شرکت، شکل هندسی، رنگ و فونت باشد. لوگوتایپ: لوگوتایپ شامل نام برند با یک فونت خاص است و در بسیاری از موارد به جای لوگو استفاده میشود. کاراکتر: طراحی کاراکتر می‌تواند به عنوان بخشی از هویت بصری برند در نظر گرفته شود و به شناخت برند کمک میکند. کاراکترها میتوانند شامل شخصیت های انسانی، حیوانات یا موجودات فضایی باشند و بسته به محصول یا خدماتی که برند ارائه میدهد، انتخاب میشوند.خدمات این دپارتمان :
  • طراحی آرم، طراحی لوگو
  • طراحی مونوگرام
  • طراحی لوگو موشن
  • طراحی هویت بصری برند
  • طراحی کاراکتر
  • طراحی آرم و لوگوتایپ
  • درخواست تماس کارشناس
  • با ما تماس بگیرید

ازگذشته تا آینده با بهترینها هستیم…

گروه هنری رنگ پنجم این افتخار را دارد که آمادگی خود را در راستای اشاعه اندیشه ها ، فروش محصولات و خدمات و ایجاد تصویری مناسب جهت راهکارهای خدمات نوین تبلیغاتی برای موسسات و شرکت ها با ارائه طیف وسیع و گسترده ای از خدمات تبلیغاتی ، طراحی گرافیکی ، طراحی وب سایت ، عکاسی صنعتی و طراحی کاتالوگ ، تهیه تیزرهای تبلیغاتی ، طراحی دکوراسیون و ساخت غرفه نمایشگاهی و هدایای تبلیغاتی را اعلام نماید .

ارتباط با ما

  • تهران، ونک، خیابان ولیعصر، نرسیده به پل همت، کوچه نیلو، پلاک۴، واحد۲۱
  • تلفکس : ۷۷۱۰۶۸۱۲-۰۲۱
  • مشاوره ۲۴ساعته :
  • ۰۹۱۲-۶۴۹۵۲۸۰ | ۰۹۱۲-۷۷۵۵۲۲۰

دسترسـی سریع

  • نمونه کارها
  • لیست قیمت
  • مشتریان ما
  • توانمندی های ما
  • تماس با ما
تمامی حقوق برای گروه هنری رنگ پنجم محفوظ است | ۱۴۰۴