گروه هنری رنگ پنجم
  • مشاوره
      0912-77 55 220  
      0912-649 52 80  
  • مشاوره تبلیغاتیمشاوره کاری
    شنبه تا پنج شنبه ۹ تا ۱۸
  • خانه
  • نمونه کارها
  • خدمات ما
    • مشاوره تبلیغاتی
    • طراحی گرافیک
      • طراحی کاتالوگ و بروشور
      • طراحی لوگو
      • طراحی ست اداری
      • مدلسازی سه بعدی 3D
    • طراحی وب سایت
    • عکاسی
    • ویدئو مارکتینگ
    • دکوراسیون و غرفه سازی
  • لیست قیمت
  • اخبار و رویدادها
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
  • English   En
صفحه نخست » خبرها » کاهش 21 درصدی سرمایه گذاری تبلیغاتی در صنعت خودروسازی
کاهش 21 درصدی سرمایه گذاری تبلیغاتی در صنعت خودروسازی
22مهر

کاهش 21 درصدی سرمایه گذاری تبلیغاتی در صنعت خودروسازی

کاهش 21 درصدی سرمایه گذاری تبلیغاتی در صنعت خودروسازی

براساس پیش بینی آژانس تبلیغاتی زنیت تاثیر ویروس کرونا بر روی صنعت خودروسازی بسیار بیش از انتظار بوده است. بر این اساس میزان سرمایه گذاری برندهای خودروسازی در حوزه تبلیغات با 21 درصد کاهش به کمترین میزان پس از بحران مالی سال 2008 رسیده است. شاید این کاهش اتمام ماجرای تاثیرگذاری ویروس کرونا بر روی صنعت کسب و کار و به ویژه خودروسازی لحاظ گردد، اما پیش بینی زنیت ادامه روند کاهش سرمایه گذاری تبلیغاتی خودروسازهای بزرگ است. بر این اساس تا پایان سال 2020 میزان تبلیغات در این صنعت 9 درصد دیگر نیز کاهش خواهد یافت.


جاناتان بارنارد، مسئول پیش بینی بازارهای بین ‎المللی در آژانس زنیت، در مورد وضعیت کنونی صنعت خودروسازی اینگونه اعلام نظر کرده است: «امسال ویروس کرونا تاثیر انکارناپذیری بر روی رفتار مشتریان داشته است. اکنون مشتریان نیازهای بسیار فوری ‎تر از خرید خودرو دارند. همین امر کاهش سرمایه گذاری برندها را به همراه داشته است.»


کاهش سرمایه گذاری تبلیغاتی صنعت خودروسازی


بسیاری از مراسم ‎های رونمایی از خودروهای تازه در ماه اکتبر برگزار می ‎شود. سنت قدیمی برندهای خودروسازی برای رونمایی از محصولات تازه ‎شان در سال جاری با تغییرات قابل ملاحظه ‎ای همراه خواهد بود. یکی از تغییرات مهم جهت ‎گیری به سوی برگزاری مراسم در قالب ویدئو آنلاین است. این امر موجب کاهش تعامل و حتی حضور مخاطب هدف در مراسم ‎های موردنظر خواهد شد.


اگرچه در طول سال ‎های اخیر برندهای خودروسازی پیشرفت بسیار زیادی در زمینه تولید ویدئوهای تبلیغاتی داشته‎ اند، اما این امر در سال جاری با افت شدید مواجه شده است. کمتر برندی در طول ماه‎ های اخیر مانند گذشته اقدام به بازاریابی کرده است. نکته جالب در این میان توجه برندهایی مانند کیا یا بی ام و به بهبود رابطه با مشتریان است بنابراین تا پایان سال جاری هدف فروش دیگر بخشی از استراتژی اصلی خودروسازها نخواهد بود.


مطلب مرتبط: کاهش اعتماد عمومی به صنعت خودرو


وضعیت خودروسازهای بازار ایالات متحده در مقایسه با وضعیت جهانی بسیار دشوارتر است. این برندها در زمینه سرمایه گذاری بر روی حوزه تبلیغات کاهش 49 درصدی را تجربه کرده ‎اند. با این حساب خودروسازهای آمریکایی برای مدت‎ های طولانی از بازاریابی و فروش در بازار با وضعیت جاری ناامید شده ‎اند. این امر تاثیرات بلندمدتی بر روی وضعیت صنعت تبلیغات خواهد داشت. خودروسازهای جهانی در سال 2019 با 31 درصد افزایش هزینه تبلیغاتی امیدواری بسیار زیادی در میان بازاریاب ‎ها ایجاد کردند. این امر با کاهش شدید سرمایه گذاری در سال جاری تمام امیدها را از بین برده است. با این حساب باید منتظر واکنش بعدی خودروسازها در بازار فعلی باشیم.


اولویت اصلی خودروسازها در بازار کنونی تعامل بهتر با مشتریان است. این امر تفاوت از هدف فروش مستقیم محصولات است. با این حساب برندها امکان جلب تعامل مشتریان و درک بهتر از نیازهای‎ شان برای بازار پساکرونایی را خواهند داشت. تاثیر اصلی وضعیت کنونی بر روی حوزه تبلیغات کاهش تمایل برندها برای صف هزینه بازاریابی و تبلیغات است بنابراین بسیاری از بازاریاب‎ های عرصه صنعت خودرو باید دوره بیکاری بلندمدتی را در برنامه ‎شان لحاظ نمایند.

آخرین اخبار

روش جديد نمايش تبليغ در اينستاگرام

روش جديد نمايش تبليغ در اينستاگرام

15 آذر 1399
سال 2021 و تغییراتی که در حوزه برندسازی شاهد آن خواهیم بود

سال 2021 و تغییراتی که در حوزه برندسازی شاهد آن خواهیم بود

15 آذر 1399
افزایش 51 درصدی درآمد تبلیغاتی آمازون

افزایش 51 درصدی درآمد تبلیغاتی آمازون

15 آذر 1399
ساختار آگهی تبلیغاتی جذاب چگونه است؟

ساختار آگهی تبلیغاتی جذاب چگونه است؟

15 آذر 1399
بهترین کتاب های تاریخ در زمینه تبلیغات اینترنتی

بهترین کتاب های تاریخ در زمینه تبلیغات اینترنتی

15 آذر 1399
اصول همكاری با آژانس های تبلیغاتی

اصول همكاری با آژانس های تبلیغاتی

15 آذر 1399
  • درخواست تماس کارشناس
  • با ما تماس بگیرید

ازگذشته تا آینده با بهترینها هستیم…

گروه هنری رنگ پنجم این افتخار را دارد که آمادگی خود را در راستای اشاعه اندیشه ها ، فروش محصولات و خدمات و ایجاد تصویری مناسب جهت راهکارهای خدمات نوین تبلیغاتی برای موسسات و شرکت ها با ارائه طیف وسیع و گسترده ای از خدمات تبلیغاتی ، طراحی گرافیکی ، طراحی وب سایت ، عکاسی صنعتی و طراحی کاتالوگ ، تهیه تیزرهای تبلیغاتی ، طراحی دکوراسیون و ساخت غرفه نمایشگاهی و هدایای تبلیغاتی را اعلام نماید .

ارتباط با ما

  • تهران، ونک، خیابان ولیعصر، نرسیده به پل همت، کوچه نیلو، پلاک۴، واحد۲۱
  • تلفکس : ۷۷۱۰۶۸۱۲-۰۲۱
  • مشاوره ۲۴ساعته :
  • ۰۹۱۲-۶۴۹۵۲۸۰ | ۰۹۱۲-۷۷۵۵۲۲۰

دسترسـی سریع

  • نمونه کارها
  • لیست قیمت
  • مشتریان ما
  • توانمندی های ما
  • تماس با ما
تمامی حقوق برای گروه هنری رنگ پنجم محفوظ است | ۱۴۰۴