گروه هنری رنگ پنجم
  • مشاوره
      0912-77 55 220  
      0912-649 52 80  
  • مشاوره تبلیغاتیمشاوره کاری
    شنبه تا پنج شنبه ۹ تا ۱۸
  • خانه
  • نمونه کارها
  • خدمات ما
    • مشاوره تبلیغاتی
    • طراحی گرافیک
      • طراحی کاتالوگ و بروشور
      • طراحی لوگو
      • طراحی ست اداری
      • مدلسازی سه بعدی 3D
    • طراحی وب سایت
    • عکاسی
    • ویدئو مارکتینگ
    • دکوراسیون و غرفه سازی
  • لیست قیمت
  • اخبار و رویدادها
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
  • English   En
صفحه نخست » خبرها » ساختار آگهی تبلیغاتی جذاب چگونه است؟
ساختار آگهی تبلیغاتی جذاب چگونه است؟
15آذر

ساختار آگهی تبلیغاتی جذاب چگونه است؟

بازاریابی و تبلیغات در دنیای کنونی کار دشواری محسوب می شود. تغییر مداوم و سریع سلیقه مخاطب هدف مشکلات بسیار زیادی پیش روی برندها و طراح های تبلیغات قرار داده است. بدون تردید هر بازاریاب و طراح تبلیغاتی از برخی اصول اولیه مانند ضرورت وضوح پیام تبلیغاتی، سادگی و تاثیرگذاری محتوا آگاهی دارد. همچنین اغلب بازاریاب ‎ها نسبت به ضرورت جذاب ساختن محتوای بازاریابی برای مخاطب هدف نیز آگاهی دارند. شاید این نکات برای بازاریابی و تبلیغات تاثیرگذار کافی باشد، اما در عمل المان ‎های پرتعداد دیگری نیز باید مدنظر قرار گیرد. اشتباه برخی از برندها و بازاریاب ‎ها اکتفا به چند نکته پایه ‎ای برای بازاریابی و تبلیغات است. اگر نکات موردنظر تاثیرگذاری کافی داشتند، تمام کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی باید بازخورد مناسبی از سوی مخاطب هدف دریافت می ‎کرد. واقعیت کنونی عرصه تبلیغاتی خلاف این باور غلط در میان کسب و کارها را نشان می ‎دهد بنابراین باید به دنبال نکات مهم و اساسی ‎تر در این زمینه باشیم.

ساختار آگهی تبلیغاتی جذاب

ساختار تبلیغات جذاب همیشه تفاوت معناداری با تبلیغات معمولی دارد. چنین تبلیغاتی توجه مخاطب هدف را به بهترین شکل ممکن جلب می ‎کند. نکته جالب در این میان تکرار برخی از المان‎ ها از سوی بازاریاب ‎ها و طراح‎ های تبلیغاتی موفق در کمپین‎ های‎ شان است بنابراین اصول طراحی تبلیغات جذاب و تاثیرگذار به نوعی ثابت است. آگاهی از این اصول برای هر بازاریاب و طراح تبلیغاتی ضرورت دارد. در این زمینه به نکات ذیل توجه نمایید:

• در نخستین گام باید به مخاطب هدف توجه کرد. اگر محتوای تبلیغاتی شما در قالب متن ارائه می ‎شود، باید داستان مشخص و واضحی برای مخاطب هدف بیان نماید. اگر یک محتوای بازاریابی پرسشی در مورد چرایی مطالعه در میان مخاطب هدف ایجاد کند، به احتمال زیاد در زمینه تاثیرگذاری مطلوب بر روی آنها ناکام بوده است.

• هر بخش از محتوای تبلیغاتی باید به طور منحصر به فردی ارزیابی شود. ایراد برخی از کمپین های تبلیغاتی عدم توازن میان بخش‎ های مختلف محتوای بازاریابی‎ شان است. این امر موجب ناامیدی سریع مخاطب هدف از تعامل با برند موردنظر خواهد شد. هرچه ترکیب محتوای تبلیغاتی منسجم و یکدست ‎تر باشد، تاثیرگذاری نهایی بهتری بر روی مخاطب هدف خواهد داشت.

• تمرکز بر روی جلب نظر مخاطب هدف با محتوای جذاب و تازه ضرورت دارد. امروزه محتوای تازه بیش از هر عامل دیگری نظر مخاطب هدف را جلب می‎ کند. بسیاری از برندها در این میان اقدام به طراحی کمپین ‎های تازه براساس ایده‎ های دریافتی در قالب بازخورد مخاطب هدف می ‎کنند. چنین کمپین ‎هایی به طور معمول دارای تاثیرگذاری به مراتب بیشتری از سایر الگوهای مشابه خواهد بود.

• کسب اعتبار از طریق تبلیغات رواج بالایی میان برندها دارد. بسیاری از برندها برای جلب نظر مخاطب هدف و بهبود وضعیت‎ شان در بازار اقدام به تولید محتوای تبلیغاتی می ‎کنند. نکته مهم در این میان وقت ‎شناسی برای انتشار محتواست. اگر بهترین محتوای ممکن نیز در زمان نامناسب منتشر شود، تاثیرگذاری لازم بر روی مخاطب هدف را به بار نخواهد آورد بنابراین شناسایی زمان مناسب برای بارگذاری محتوای بازاریابی دارای اهمیت بسیار زیادی خواهد بود.

• برندهای معتبر در زمینه بازاریابی و تبلیغات انتظارات بالایی در مخاطب هدف ایجاد می ‎کنند. این امر موجب واکنش منفی کاربران به کمپین‎ های بازاریابی بی ‎کیفیت آنها می ‎شود. حتی اگر در این میان فقط یک محتوای بازاریابی بی ‎کیفیت نیز از برند موردنظر منتشر شود، حجم واکنش ‎های منفی از سوی کاربران بسیار بالا خواهد بود.

• همکاری با دیگر برندها و بازاریاب ‎های حرفه ‎ای برای طراحی و عرضه محتوای تبلیغاتی همیشه ایده جذابی است. بسیاری از برندها در این مسیر هزینه ‎های گزافی صرف می ‎کنند. اگر شما در این میان به دنبال جلب نظر مخاطب هدف ‎تان هستید، باید برنامه ‎ای دقیق برای تاثیرگذاری بر روی آنها داشته باشید. همکاری با برندهایی که زنجیره مشتریان مشترک با شما دارند، بهترین ایده خواهد بود. این امر موجب پدید آمدن زنجیره‎ ای از فروش خواهد شد.

• پس از ارزیابی همه نکات در زمینه بازاریابی و تهیه محتوای تبلیغاتی باید یک نکته پایانی را پیش از بارگذاری محتوا مدنظر داشت. ارزیابی دوباره محتوا پیش از انتشار رسمی بسیاری از اشتباهات احتمالی را نشان می ‎دهد. این امر نقش مهمی در کاهش واکنش ‎های منفی کاربران به اشتباهات موجود در محتوای بازاریابی خواهد داشت. امروزه هیچ برندی به دنبال استفاده از محتوای بی ‎کیفیت برای تعامل با مخاطب هدف نیست. ماهیت فعالیت بازاریابی و تبلیغات همراه با اشتباه است بنابراین ارزیابی دوباره محتوای بازاریابی و تبلیغاتی دارای اهمیت بسیار زیادی خواهد بود.

بدون تردید محتوای تبلیغاتی جذاب دارای ویژگی‎ های بسیار زیادی است. در این مقاله برخی از مهمترین نکات و ویژگی‎ های محتوای تبلیغاتی جذاب مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین مسئله در این میان ارزیابی نکات موردنظر به عنوان شروع فرآیند تبلیغات جذاب و ادامه مسیر جست ‎وجو برای ویژگی ‎ها و المان ‎های تاثیرگذار است. فقط در این صورت امکان تاثیرگذاری مداوم بر روی مخاطب هدف تامین خواهد شد.

آخرین اخبار

روش جديد نمايش تبليغ در اينستاگرام

روش جديد نمايش تبليغ در اينستاگرام

15 آذر 1399
سال 2021 و تغییراتی که در حوزه برندسازی شاهد آن خواهیم بود

سال 2021 و تغییراتی که در حوزه برندسازی شاهد آن خواهیم بود

15 آذر 1399
افزایش 51 درصدی درآمد تبلیغاتی آمازون

افزایش 51 درصدی درآمد تبلیغاتی آمازون

15 آذر 1399
ساختار آگهی تبلیغاتی جذاب چگونه است؟

ساختار آگهی تبلیغاتی جذاب چگونه است؟

15 آذر 1399
بهترین کتاب های تاریخ در زمینه تبلیغات اینترنتی

بهترین کتاب های تاریخ در زمینه تبلیغات اینترنتی

15 آذر 1399
اصول همكاری با آژانس های تبلیغاتی

اصول همكاری با آژانس های تبلیغاتی

15 آذر 1399
  • درخواست تماس کارشناس
  • با ما تماس بگیرید

ازگذشته تا آینده با بهترینها هستیم…

گروه هنری رنگ پنجم این افتخار را دارد که آمادگی خود را در راستای اشاعه اندیشه ها ، فروش محصولات و خدمات و ایجاد تصویری مناسب جهت راهکارهای خدمات نوین تبلیغاتی برای موسسات و شرکت ها با ارائه طیف وسیع و گسترده ای از خدمات تبلیغاتی ، طراحی گرافیکی ، طراحی وب سایت ، عکاسی صنعتی و طراحی کاتالوگ ، تهیه تیزرهای تبلیغاتی ، طراحی دکوراسیون و ساخت غرفه نمایشگاهی و هدایای تبلیغاتی را اعلام نماید .

ارتباط با ما

  • تهران، ونک، خیابان ولیعصر، نرسیده به پل همت، کوچه نیلو، پلاک۴، واحد۲۱
  • تلفکس : ۷۷۱۰۶۸۱۲-۰۲۱
  • مشاوره ۲۴ساعته :
  • ۰۹۱۲-۶۴۹۵۲۸۰ | ۰۹۱۲-۷۷۵۵۲۲۰

دسترسـی سریع

  • نمونه کارها
  • لیست قیمت
  • مشتریان ما
  • توانمندی های ما
  • تماس با ما
تمامی حقوق برای گروه هنری رنگ پنجم محفوظ است | ۱۴۰۴