گروه هنری رنگ پنجم
  • مشاوره
      0912-77 55 220  
      0912-649 52 80  
  • مشاوره تبلیغاتیمشاوره کاری
    شنبه تا پنج شنبه ۹ تا ۱۸
  • خانه
  • نمونه کارها
  • خدمات ما
    • مشاوره تبلیغاتی
    • طراحی گرافیک
      • طراحی کاتالوگ و بروشور
      • طراحی لوگو
      • طراحی ست اداری
      • مدلسازی سه بعدی 3D
    • طراحی وب سایت
    • عکاسی
    • ویدئو مارکتینگ
    • دکوراسیون و غرفه سازی
  • لیست قیمت
  • اخبار و رویدادها
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
  • English   En
صفحه نخست » خبرها » کمپین جدید KFC، خلاقانه یا گیج کننده ؟
کمپین جدید KFC، خلاقانه یا گیج کننده ؟
25شهریور

کمپین جدید KFC، خلاقانه یا گیج کننده ؟

کمپین جدید KFC، خلاقانه یا گیج کننده ؟

وضعیت دنیای تبلیغات به لطف ویروس کرونا بسیار عجیب و غریب است. برخی از رفتارهای اجتماعی نظیر دست دادن در طول ماه‎ های گذشته به طور کامل ممنوع شده است. در این میان وضعیت برند KFC با شعار اصلی «خوشمزه، به اندازه خوردن انگشتان دست» با چالش جدی برای نمایش مواجه شده است. امروز پس از گذشت 60 سال از طراحی این شعار دیگر امکان نمایش اش، برای مدتی محدود، وجود ندارد. براساس توصیه ‎های پزشکی هرگونه تماس انگشتان دست به اعضای صورت و دهان خطر انتقال ویروس کرونا را به همراه دارد. بنابراین KFC در بیلبوردهای تازه‎ اش در سطح شهرهای مختلف اقدام به درج شعار قدیمی ‎اش با شطرنجی کردن عبارت «خوردن انگشتان دست» کرده است.


کمپین جدید KFC خلاقانه گیج کننده


بدون تردید اقدام تازه KFC در زمینه تبلیغات نوآوری زیادی به همراه دارد. با این حال کاربران در شبکه‎ های اجتماعی احساس سردرگمی نسبت به پیام اصلی این کمپین داشته ‎اند. همین امر موجب پاسخگویی به پرسش ‎های مشتریان از سوی اکانت ‎های رسمی KFC شده است. اگرچه کمپین تازه KFC خلاقیت‎ های ‎بسیار زیادی از نظر تخصصی دارد، اما موجب سردرگمی زیادی در میان کاربران نیز شد است بنابراین باید نوعی تجدیدنظر اساسی در مورد فعالیت تبلیغاتی این برند صورت گیرد. استفاده از خلاقیت حرفه ‎ای در عرصه تبلیغات همیشه به معنای موفقیت در جلب نظر مخاطب هدف نیست. این امر درس مهم KFC از کمپین اخیرش است.

آخرین اخبار

روش جديد نمايش تبليغ در اينستاگرام

روش جديد نمايش تبليغ در اينستاگرام

15 آذر 1399
سال 2021 و تغییراتی که در حوزه برندسازی شاهد آن خواهیم بود

سال 2021 و تغییراتی که در حوزه برندسازی شاهد آن خواهیم بود

15 آذر 1399
افزایش 51 درصدی درآمد تبلیغاتی آمازون

افزایش 51 درصدی درآمد تبلیغاتی آمازون

15 آذر 1399
ساختار آگهی تبلیغاتی جذاب چگونه است؟

ساختار آگهی تبلیغاتی جذاب چگونه است؟

15 آذر 1399
بهترین کتاب های تاریخ در زمینه تبلیغات اینترنتی

بهترین کتاب های تاریخ در زمینه تبلیغات اینترنتی

15 آذر 1399
اصول همكاری با آژانس های تبلیغاتی

اصول همكاری با آژانس های تبلیغاتی

15 آذر 1399
  • درخواست تماس کارشناس
  • با ما تماس بگیرید

ازگذشته تا آینده با بهترینها هستیم…

گروه هنری رنگ پنجم این افتخار را دارد که آمادگی خود را در راستای اشاعه اندیشه ها ، فروش محصولات و خدمات و ایجاد تصویری مناسب جهت راهکارهای خدمات نوین تبلیغاتی برای موسسات و شرکت ها با ارائه طیف وسیع و گسترده ای از خدمات تبلیغاتی ، طراحی گرافیکی ، طراحی وب سایت ، عکاسی صنعتی و طراحی کاتالوگ ، تهیه تیزرهای تبلیغاتی ، طراحی دکوراسیون و ساخت غرفه نمایشگاهی و هدایای تبلیغاتی را اعلام نماید .

ارتباط با ما

  • تهران، ونک، خیابان ولیعصر، نرسیده به پل همت، کوچه نیلو، پلاک۴، واحد۲۱
  • تلفکس : ۷۷۱۰۶۸۱۲-۰۲۱
  • مشاوره ۲۴ساعته :
  • ۰۹۱۲-۶۴۹۵۲۸۰ | ۰۹۱۲-۷۷۵۵۲۲۰

دسترسـی سریع

  • نمونه کارها
  • لیست قیمت
  • مشتریان ما
  • توانمندی های ما
  • تماس با ما
تمامی حقوق برای گروه هنری رنگ پنجم محفوظ است | ۱۴۰۴