۹ تقلب کاربردی در داستان سرایی تبلیغاتی

  • 18 آبان 1399, 03:17
  • خبرها

۹ تقلب کاربردی در داستان سرایی تبلیغاتی این متن قلب نوشتن را هدف می گیرد که داستان سرایی است، همان چیزی که فارگلیس ها به آن می گویند استوری تلینگ و انگلیسی زبان ها Storytelling و برای این که راحت تر پیش برویم قرار است به ترتیب به این موضوعات بپردازیم: • کسی دنبالِ تو نمی گردد • حماقت در ما رخ می دهد • بنجل خریدار ندارد • قلب ها

ساختار آگهی تبلیغاتی جذاب چگونه است؟

  • 18 آبان 1399, 03:17
  • خبرها

بررسی برخی از ویژگی های تبلیغات جذاب ساختار آگهی تبلیغاتی جذاب چگونه است؟ بازاریابی و تبلیغات در دنیای کنونی کار دشواری محسوب می شود. تغییر مداوم و سریع سلیقه مخاطب هدف مشکلات بسیار زیادی پیش روی برندها و طراح های تبلیغات قرار داده است. بدون تردید هر بازاریاب و طراح تبلیغاتی از برخی اصول اولیه مانند ضرورت وضوح پیام تبلیغاتی،

افزایش 51 درصدی درآمد تبلیغاتی آمازون

  • 18 آبان 1399, 03:17
  • خبرها

افزایش 51 درصدی درآمد تبلیغاتی آمازون درآمد تبلیغاتی آمازون در طول چند ماه گذشته با رشد خیره کننده 51 درصد به رقم 5.4 میلیارد دلار رسیده است. آمازون از زمان راه اندازی سرویس درون برنامه ای برای تبلیغات سود قابل ملاحظه ای را تجربه کرده است.این امر با افزایش تمرکز بازاریاب‎ ها به تبلیغات در فروشگاه ‎های آنلاین ارتباط دارد. شیوع

برندها و چالش فعالیت اجتماعی

  • 18 آبان 1399, 03:17
  • خبرها

برندها و چالش فعالیت اجتماعی حضور در کنار مشتریان و مردم در بازار هدف همیشه جزئی از دغدغه های برندها بوده است. اعلام رسمی یک ماموریت اجتماعی و پایبندی به آن در ابتدا کار ساده ای به نظر می رسد، اما دشواری های بسیار زیادی برای برندها به همراه دارد. درست به همین خاطر بسیاری از برندها در مسیر بازاریابی و جلب نظر مخاطب هدف اقدام به

برندسازی و توسعه آگاهی پیرامون برند در 4 گام

  • 18 آبان 1399, 03:17
  • خبرها

برندسازی و توسعه آگاهی پیرامون برند در 4 گام آیا کسب و کار شما تا به حال احساس جا ماندن از بازار رقابتی را داشته است؟ بسیاری از برندها در شرایط کنونی به طور مداوم احساس ناتوانی برای رقابت مناسب با دیگر کسب و کارها را دارند. این امر نوعی گرایش طبیعی در میان کسب و کارها در حوزه‎ های مختلف محسوب می‎ شود. دلیل این امر ضعف برندسازی

تبلیغات متقاعد کننده در شبکه های اجتماعی

  • 22 مهر 1399, 15:03
  • خبرها

چگونه در شبکه های اجتماعی فعالیت تبلیغاتی داشته باشیم؟ تبلیغات متقاعد کننده در شبکه های اجتماعی حضور در شبکه های اجتماعی برای بازاریابی و تبلیغات ایده تازه ای نیست. بسیاری از برندها با هدف جلب نظر مخاطب هدف اقدام به ایجاد حساب رسمی در شبکه های اجتماعی پرطرفدار می کنند. نکته مهم در این میان عدم کفایت افتتاح حساب برای تعامل با